Taken 2 (2012)


Bryan Mills, Jason Bourne idősebbik bratyója ismét szétcsap pár albánt, akik nem tanulták meg az első részben, vele és a családtagjaival nem érdemes kekeckedni. Istenem, hát milyen nehézfejűek ezek az albánok, nem?
Kapásból csak rosszat hallottam a filmről, ami nem nagy újdonság, a sztori első hallásra csapnivaló. Ha már ilyen magas volt a léc az első résszel, egy többet is kihozhattak volna belőle. Az egyszerűség gyönyörködtet, de itt valahogy ez nem működött...
Viszont végignéztem. Az unalmas sztori helyett a nyilvánvaló és ordító baromságokat figyeltem és nem lepek meg senkit azzal a kijelentéssel, ha azt mondom, az amerikaiaknak megvan a saját Európa (ami nem Franciaország és Anglia) és Balkán fogalmuk. Engem ezek marhára idegesítenek, pedig hozzászokhattam volna. De akkor is szánalmas.
A kib*szottul komolynak szánt, de nyilvánvalóan vicces jeleneteket Liam Neeson profizmusa (színészként) sem menti meg. Maggie Grace a tini testével és a kaszáspók lábaival kiválóan hozza az itt már kevésbé rinyáló, menekülő tinit. Mondom én, hogy ez a lány csak ehhez ért (lásd itt).
Famke Janssen pedig az operatőr szerint kevésbé érdekes. Kár érte.
Az albán maffiavezér, Rade Serbedzija pedig ugyanaz a főgonosz, amit minden filmben játszik, legyen az szerb, orosz, ukrán, bosnyák, vagy román.
Hát kérem szépen, 2012 nem bővelkedett nívós akciófilmekben, így ez maradt egy nézhető kategória. Kizárólag dvd verzióban, szódával elmegy...1x!

Elrabolva 2 (2012) on IMDb